WIE WE ZIJN

Ons verhaal


Het zoeken naar en het vinden van oplossingen heeft ons gebracht tot waar we nu zijn.


Een mooie commerciële website was de wens. En het inschakelen van een bureau was het gevolg. Telkens kwam de wens niet op de website tot uiting. Dat kon door 2 elementen komen. (a) Onze wens en/of uitleg was niet helder genoeg of (b) de creativiteit van de websitebouwer was niet wat wij hoopten.

Vervolgens zijn we digitate afbeeldingen gaan maken in creatieve software om de openingspagina van de website weer te geven. Toen kwam het besef dat wanneer we er zelf code achter schreven de website eigenlijk al zo goed als klaar was om te uploaden.

Diverse leerzame studies volgden, waar onder de HBO studie "Professional Web Design". Dit leerde mij dat een standaard webprogramma niet toereikend was en dat het echt noodzakelijk was om dit aan te vullen met de ambachtelijke HTML, CSS en Javascript.


Wij zijn gespecialiseerd in het ontwikkelen van commeciële website, webshops en internet koppel programma's die aansluiten op de interne diensten bij bedrijven. Zo behoren bijvoorbeeld API koppelingen, voorraad modules en betaalapplicaties tot de mogelijkheden.


Ook de term "MIND SHARING" hebben wij ons ter harte genomen. Mind sharing is dat een logo, een kreet/slogan, afbeelding of jingle een heel duidelijk gevoel oproept voor een aangeboden dienst, product of merk. 


Tevens zijn wij de bedenkers van de "shared Website". Dit is een algemene website, waarin een ieder zijn of haar eigen website in heeft. Het zeer grote voordeel hiervan is dat er maar een beperkt aantal bedrijven aangesloten kunnen worden. Verder wordt de website (met daarin alle individuele websites) breed uit gepromoot worden Hier hoef je zelf dus niets aan te doen. En een ieder heeft zijn of haar eigen email adres. Dit alles voor een laag bedrag per maand of jaar. Ook als je al een eigen website hebt kan hierin worden deel genomen.



MEER DAN 30 JAAR GECOMBINEERDE ERVARING EN EXPERTISE

Eerst luisteren is belangrijker

dan eerst praten

DOELSTELLING


De vraag waarom iemand een website wil is de eerste naar ontwikkeling. Noodzaak en mode zijn twee grote verschillen. Hiermee wordt de wens vormgegeven,

VERSLAGLEGGING


Bezoekersinformatie is cruciaal. Wat komen bezoekers op de website doen? Hoeveel bezoekers zijn er op een dag geweest? Welk product of welke dienst hebben ze bekeken of misschien wel gekocht? Information is KEY!

STRUCTUREN


Wil je informatie verschaffen of juist een product verkopen? Dit zijn belangrijke onderwerpen voor de structuur van de website. Welke koppelingen zijn er nodig en hoe ga je op met up-to-date aanpassingen?

ZOEKMACHINES en VINDBAARHEID


Nu je mooie website gereed is er de wens om gevonden te worden. Door slimme codes in te programmeren wordt dit al een behoorlijk eind op weg geholpen. Daarnaast bestaan er nog talloze manieren om meer zichtbaar te worden op het internet.

LATEN WE SAMENWERKEN